✖‿✖ Click~Click NuffNang ✖‿✖








Lagenda Budak Setan

|

Assalammualaikum~
Ehem..Ehem..gayat pulak rasenye nak menulis..haha~..almaklum laaa..aku ni bukanye geti menulis sgt..buat cite merepek aku geti ler..jadi kalo korang rase cite aku ni cam merepek, korang layan jer la eyh..huhu~

OK! mukadimahnye bermula disini..Aku nak wat skit review la pasal cerita lagenda budak setan..Tapi bukan cite 'Lagenda Budak Setan' yg movie tuh..itu tak syok..haha~ Ini cite tentang aku dgn kwn2 aku ketika kat kolej dulu..realiti punya cerita..Tapi Ceriteranya bukan sekarang..kene tungguuu~Akan aku ceritakan pada post yg akan datang..

Sekarang aku nak cite pasal Konvo aku ari tu, 13/6/2010 dekat PWTC..huuhuu lepas jugak aku konvo diploma..

X sangka betol, lame tu aku tunggu, setahun jugak ar nak menunggu konvo..Tapi lame tgu pon tak kesah lah..Yg penting best dan heppy giler..

Dapat jumpe kengkawan lama..dpt bear bnyk2 dari my luv, mak ayah, adik2 ku...huhuhu~ Pengalaman yang pasti tidak akan dilupakan..

Kpd kengkawan aku yang konvo skali ari tu..TAHNIAH!...Pas ni kalo da keje ker sambung blaja tempat lain ker..Jgn ler sombong2 k..kalo jumpe tegor2 la..

Nanati sampai waktu dan ketika..
Kite Reunion k...Wahaha~ K lah SELAMAT MAJU JAYA PADA SEMUA...

Assalamualaikum~

Bergambar ngn keluarga n my girl ♥‿♥

Dengan Kengkawanku ✖‿✖

Lain-lain gambar bleh jer tgk kat FB aku:

2 comments:

yaya said...

cOngratulations..~~
^_^

yaya said...

u boleyh x share cter tentang u n your members masa u kat college dlu..sure happening...=))

Post a Comment

Youthsays Chat Zone


Translate My Blog

-->



✖‿✖ Click~Click My Campaigns ✖‿✖



Share


/* -------------------------------- shout box ----------------------------------- */

.